Vurdert av John
Jaguar I-PACE (2022)
Jeg har kjørt mange biler. Denne topper alt. Lader du stort sett hjemme / over natten så er den fantastisk.
Jaguar I-PACE (2021)
Kjøpte bilen brukt og ble garantert at den var i tipp topp stand, forhandler hadde sjekket den grundig og det var ingen grunn til å bekymre seg for noe ble jeg fortalt etter at jeg spurte hvilke erf
Jaguar I-PACE (2021)
Meget bra bil
Jaguar I-PACE (2021)
Mye bil for pengene om du kjøper den som 2 gangs eier. Modeller fra 2021 er betydelig oppdatert på flere områder, som gjør at det ikke er like mye problemer som med modellene før 2021. Sportslige
Jaguar I-PACE (2021)
Nydelig bil. Har kjørt Mercedes EQC400 og Tesla model Y før denne. EQC-en er sammenlignbar i kvalitetsfølelse, men føles mye tyngre. Teslaen blir simpel i forhold. Støysvak, lettkjørt og komfort
Jaguar I-PACE (2021)
Mye bil for pengene. Artig å kjøre, men samtidig meget god og komfortabel. Opplevd kvalitet, støy, og bilen generelt gjør at jeg vil anbefale dem som ikke vil ha en bil som "alle" har.
Jaguar I-PACE (2021)
En bra bil så lenge den fungerer! Har hatt bilen i 1 år og 8 mnd. Bilen har stått i 5 mnd på verksted grunnet hybridbatteri feil. Nå er den hentet igjen av berging for 2 gang på 1 år med samme
Jaguar I-PACE (2021)
Meget godt fornøyd med bilen. Har også vært på langtur (ca. 10.000 km) Det var en fornøyelse å kjøre på langtur, men det var endel problemer med å finne ladere som virket. Av den grunn savner
Jaguar I-PACE (2021)
En "drivers car", morsom, sporty og komfortabel. Luftfjæring med regulerbar høydejustering, 4 hjulstrekk med bla lavfriksjonsstart og torque vectoring samt 50/50 vektfordeling gjør den til en for
Jaguar I-PACE (2021)
Veldig god bil å kjøre, kjøreegenskapene ligger ikke langt tilbake for feks Porsche Taycan. Relativt driftssikker og høy kvalitetsfølelse.
Jaguar I-PACE (2021)
Beste bilen jeg har kjørt
Jaguar I-PACE (2021)
Meget fornøyd.
Jaguar I-PACE (2021)
Undervurdert premium elbil. Magisk å kjøre og har perfekt balanse mellom sportslighet og komfort.
Jaguar I-PACE (2021)
En fantastisk bil både sommer og vinter. Høy komfort og ingen ulyder eller skrangling slik min tidligere el-bil hadde. Overrasket over et lavt strømforbruket på vinteren selv med temperaturer unde
Jaguar I-PACE (2021)
Dette er en glimrende elektrisk Jaguar. Har hatt flere jaguarer, men dette må være en av de beste.
Volvo V70 (2002)
En av de aller beste brukt bilene jeg har hatt.
MG ZS EV (2025)
Har prøvd å heve kjøpet fordi det er sinnssykt mye feil med bilen - og disse fikser de aldri! Møkklei hele bilen og plassen jeg kjøpte den på!!!
MG ZS EV (2022)
Da jeg skulle kjøpe bil, hadde jeg lest tester og sett på anmeldelser, og landet på en modell som virket som mye bil for pengene. Men etter kort tid begynte problemene. Først var det en feiljuster
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi