Hyundai IONIQ EV (2020)
Dette er et rent fremkomstmiddel uten kjøreglede med grei rekkevidde og mye utstyr til en billig penge! Grusom annenhånds- verdi og verdifall, lønner seg hvis du har den noen år og pendler i bompe
Alfa Romeo Stelvio (2019)
En bil for de som liker en bil med gode kjøreegenskaper .
Mercedes-Benz EQA (2021)
Bilen alt i alt er jo god bortsett fra de minusene jeg har nevnt ovenfor. Kan vell si det slik at jeg hadde nok ikke kjøpt den i dag og det har mye å gjøre med det at det er en el-bil
Toyota RAV4 (2016)
Grei SUV. Topp familiebil. Ingen problemer etter 100000km. Noe høyt forbruk.
Seres Seres 5 (2024)
En fantastisk bil å kjøre, utrolig lett på rattet, stødig og solid når du kjører i svinger, god komfort og med 585 hk og 940 nm så kjennes det ut som en racerbil når du trør inn gassen i bån
Volkswagen Passat Alltrack (2017)
Angee r ikke et sekund på at jeg kjøpte bensinbil. Med en sånn driftssikker bil kan jeg leve lenge med den frem til hydrogen overtar for oss med rekkeviddeangst og frykt for tilgang til drivstoff i
Volvo S80 (2005)
Alt i alt er dette en veldig god bil. Den er komfortabel å kjøre, enkel å holde i god stand, lett å skru på selv hvis man er noe nevenyttig, god bagasjeromsplass, og mye mer. Min største kritikk
RAM 1500 (2019)
Imponerende bil. Kjøpte bilen ny, og kjørt 95000km. Kun byttet et batteri.
Mercedes-Benz E-klasse All-Terrain (2017)
Ingen feil på a
Polestar 2 (2022)
Sportslig preg og lite tull. Plass til barneseter, kjerring og barnevogn.
Tesla Model Y (2024)
Masse bil for pengene
Mitsubishi Outlander PHEV (2014)
Vi har hatt vår Outlander siden 2017, og ikke hatt ett eneste problem med bilen. Kjøpt på 22.000km, og nå har den passert 107.000km. Gjennomsnittlig bruker vi 0,8L på motorvei, og 0,6L i snitt t
Mercedes-Benz GLE (2020)
Meget fornøyd med bilen, å jeg syns det er en skikkelig fin bil.
Opel Astra (2024)
Undervurdert av de fleste journalister, blir dessverre sammenlignet med biler som koster 200K mer som f.eks ID7, siden det er få stasjonsvogner å velge mellom
Audi e-tron (2022)
Nydelig komfort, flott å se på, passe bra rekkevidde, mye GDPR knot og samtykke v oppstart og i app, meningsløs «in app» kjøp av lysfunksjoner som burde være standard på en premium bil.