Vurdert av Stian
Toyota Avensis (2009)
Ønsker du en bil som går og går og alltid kommer til døra? Da gjør du ikke mye bedre kjøp enn Avensis. Synes den er god å kjøre også.
Toyota Avensis (2009)
Jeg valgte Toyota på grunn av driftssikkerheten, og fikk akkurat det jeg forventet.
Toyota Avensis (2009)
Har kjørt den i 6 år uten problemer. Kun service og øvrig vedlikehold.
Toyota Avensis (2009)
For bilførere som meg som ikke skjønner hva de eg. snakker om når kjøreglede bare gjelder BMW, Audi og Merzedes. Med CVT og en rolig kjørestil er det en stille bil som glir veldig mykt i trafikk
Toyota Avensis (2009)
Gott fornøyd
Toyota Avensis (2009)
Har hatt bilen i 2 år. Dengang kjørt 170000, nå 215000. Alle servicer fulgt. Min opplevelse er at Toyota kvaliteten er noe oppskrytt, men i det store og hele en likandes bil. Pluss for godt varmeap
Toyota Avensis (2009)
Veldig fornøyd med denne bilen. Har hatt mange forskjellige biler. Syntes nå Toyota har blitt veldig fine biler.Pene og se på og meget fint interiør. Oser mere kvalitet. Syntes de var veldig kjede
Toyota Avensis (2009)
Helt grei og driftssikker bil.
Toyota Avensis (2008)
Kjøpte bilen da den hadde gått 130 000, ting som er byttet på den er: ac kompressor, varmeapparatregister, dynamo, bærebru, fjører, dieselpumpe, injektorer og nå er dpf tett. Skikkelig mandagsbi
Toyota Avensis (2008)
Avensis 2.0 D4D. Kjøpte bilen ny i 2008 til en pris av 345000,-. Diesel partikkel filter har gått tett 2 ganger. Ellers utette baklykter,defekt dynamo og tull med diesel varmeren. På 155000 km så
Toyota Avensis (2008)
Bilen ble kjøpt fordi den skulle være driftsikker og ikke trene reparasjoner, men man må regne med noe på en eldre bil (200000+ km)
Toyota Avensis (2008)
Solid og driftssikker familiebil uten tull. Helt grei på vinterføre med rette dekk.
Toyota Avensis (2008)
En litt traus med eller god bil som jeg ville anbefalt til alle fornuftige mennesker hvis ikke det var for "motoren" ville styrt unna akkurat denne motoren.
Toyota Avensis (2008)
Meget fornøyd med bilen, fin familie bil med barnevogner og bilstoler
Toyota Avensis (2008)
Toyota Norge bør innformere om at denne bilen er totalt uegnet til småkjøring, en kostnad på 8500,- annet hvert år, som jeg nå etter at garantitiden er gått ut blir nødt til å ta selv.
Volvo XC40 (2022)
Flott bil, herlig stille, ligger nydelig på veien, eneste "minus" er en rekkevidde på 43 mil, som kan oppleves litt snaut. Har likevel aldri opplevd rekkeviddeangst selv på spontane langturer. Bra
Volvo EX90 (2025)
Fantastisk god bil med masse plass, god til å trekke campingvogn. Perfekt familiebil
Changan Deepal S05 (2026)
Bra display i frontuta, litt travelt med alle advarsler.
Tesla Model S (2014)
Meget fornøyd. Veldig lave driftskostnader. Har kjørt 160.000km i mitt eie, og har ikke passert 50.000kr i reparasjoner enda.
Opel Grandland (2026)
Meget gode seter, skjermer i passende størrelse, head-up display fungerer bra, knapper til funksjoner som brukes ofte, hengerfeste ervtrukket litt langt under bilen, lite støy i kupe, noe høyt ener
Tesla Model Y (2022)
Beste bil jeg har hatt. Løp å kjøp.
Hyundai IONIQ 6 (2025)
Liker veldig godt det sportslige utseende til bilen. Syntes den er tøff. Blir lagt merke til. Et kjent problem er fuktighet som samler seg i spoileren bak. Head up display er meget bra!
Audi Q3 (2015)
Jeg hadde vondt i ryggen når jeg hadde kjørt en time. Ellers grei bil å ha. Ikke noe særlig bra girkasse på disse utgavene. God å kjøre, bra på vinteren. Bra sterk motor. Lite innovativ stereo
Changan Deepal S05 (2026)
Flott, komfortabel og praktisk bil til en veldig god pris - spesielt med tanke på et høyt utstyrsnivå. Litt plagsomme varsler for distraksjon og trøtthet "i hytt og vær"
Audi Q6 e-tron (2025)
Er veldig godt fornøyd alt i alt. Det som har skuffet er relativt høyt støynivå på sommerdekk og norsk asfalt. På ferie i Danmark rullet den nesten lydløst. Og betydelig lavere støy på vinter
BMW iX3 (2021)
Alright bil på alle områder. Bilen er godt skrudd og velutviklet. BMW har oppriktig luket ut alt som heter irriterende barnesykdommer og irriterende feil. Alle funksjoner virker som det skal, uten
Hyundai Tucson (2022)
Ypperlig,ganske enkelt. Masse utstyr og behagelig å kjøre
Mazda 6 (2019)
Passer ikke for folk over 198 cm. Du vil komme til å savne bruke armlene på førerdøra. Godt med polstring mot kne, behagelig å kjøre langt, ikke til bruk på dårlig landevei. Fartshumper er
MG MGS5 (2026)
VI har blitt glad i bilen. Kjørt mye i småturer, og inntil 10-12 mil, men og en 110 mils tur. Kjøper gjerne MG igjen om det fortsetter slik, og det blir bytte igjen. Navigasjonen kunne nok vært b
Changan Deepal S05 (2026)
God verdi for pengene for en nykommer, med 4-hjulsdrift og 7 års garanti. Fortsatt endel bugs i software, men det løses forhåpentligvis i en fremtidig oppdatering. Dessverre så viser det seg at se