Vurdert av Arvid
Tesla Model 3 (2024)
Mellomstor sportslig og energigjerrig. Oppleves romslig og praktisk.
Tesla Model 3 (2024)
WLTP er 678km på min med 18" proton felger. Rekkeviddeangst er et fremmedord. Highland (24-) er oppgradert med bedre støydemping, bedre fjæring, mer komfort og bedre skrudd sammen enn tidligere mod
Tesla Model 3 (2024)
På mange måter en bra bil. Dette er en moderne versjon av en Toyota Corolla hvor du får mye bil for pengene. Jeg skulle ønske de hadde laget understellet og bremser litt mer lekent selv om dette
Tesla Model 3 (2024)
Utrolig god å kjøre, lader over alt, lavt forbruk, god bygg kvalitet, lavt støynivå
Tesla Model 3 (2022)
Etter å ha eid bilen i ca. 2 år, er det svært vanskelig å peke på noe her. Performance Utgaven må være et av de beste bilene som er produsert noen gang! Den er vanvittig kvikk, som gjør den sv
Tesla Model 3 (2022)
Vi er veldig fornøyd. Lang rekkevidde, gøy bil å kjøre, enkel å få ladet bilen både i Norge og i Danmark. Smart bil!
Tesla Model 3 (2022)
Knuser alt.
Tesla Model 3 (2022)
Etter 17 fossilbiler (8 Saaber bla) og min nå tredje elbil er jeg fullstendig overbevist om at dette er Bil2.0 og bilen jeg skal kjøre resten av livet. Det har vært mye nytt å sette seg inn i, det
Tesla Model 3 (2022)
På elbilteknologi er Tesla best - punktum. Veldig effektiv - også når det er kald (dvs Vestlandet...), med pålitelig rekkeviddeindikator. Snittforbruk siden jeg fikk bilen i mars er 1.35 kwh/mil p
Tesla Model 3 (2022)
En veldig bra totalpakke. Fin pris, ekstremt gode ytelser, godt sammenskrudd. Tech-biten med app er milevis foran andre produsenter. Appen er virkelig fantastisk bra. Superladernettverket gir mer avsl
Tesla Model 3 (2021)
Kjempefornøyd - blir ny Tesla ved bytte!
Tesla Model 3 (2021)
I egen klasse. Ikke perfekt bil, men svært nær.
Tesla Model 3 (2021)
Hatt bilen i 3 år snart og kjørt snart 100 000. Ikke en eneste driftsfeil. fantastisk service ved reklamasjon på bagateller. dem kjører helt ut hvor jeg bor med servicebil.(siste 2 timer fore
Tesla Model 3 (2021)
Beste kost/nytte kjøpet!
Tesla Model 3 (2021)
Beste bil jeg noen gang har hatt. F. eks. å kunne sitte i varm bil uten at motoren går, og se på Youtube, mens kona er inne hos fysioterapaut, tannlege, lege eller lignende er uvurderlig for meg. A
MG ZS EV (2022)
Da jeg skulle kjøpe bil, hadde jeg lest tester og sett på anmeldelser, og landet på en modell som virket som mye bil for pengene. Men etter kort tid begynte problemene. Først var det en feiljuster
Tesla Model 3 (2020)
God å kjøre. Ekstremt rask. Noe støy med piggdekk. Men den beste bilen jeg har hatt
MG ZS EV (2022)
Rimelig SUV, god å kjøre, mer enn nok plass i baksetene, relativt god lastekapasitet. MG lover nær 45 mil rekkevidde på en god sommerdag, og det har jeg opplevd (men ikke hvis det er mye motorvei)
Hyundai IONIQ 5 (2024)
Vi er veldig fornøyd med Ioniq 5. Dette er den andre bilen av samme merke, da vi først hadde 2021 modellen.
Ford Explorer (1996)
Bilen lar seg ikke hacke eller overvåke/spore. Det betyr færre persondata på avveie. At rimelige kvalitetsdeler er godt tilgjengelig på nett fra utlandet så vel som fra norske bilopphuggere, hjel
Mitsubishi I-MiEV (2011)
Sparebøsse! Litt dårlig fremkommelighet på vinterføre.
MG ZS EV (2020)
Ingen ting å utsette på bilen, særlig sett i forhold til pris.
Land Rover Range Rover Evoque (2018)
Har hatt bilen ( 2018 modell) i 2 år, ingen feil overhodet!!! Utrolig flott design og veldig behagelig å kjøre. Dårlig akselerasjon så forbikjøringer må planlegges. Forrige bil var evoque
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Har byttet 12 volt batteri og ICCU, ellers ingen problemer. Savner visker bak og enklere montering av takstativ.
BMW i4 M50 (2022)
God bil og definitivt mye for pengene. Litt høyt verditap, men stabile driftsutgifter.
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Mazda CX-5 (2013)
Aldri mer en mastad. Alt for mye problemer
Toyota bZ4X (2023)
Dette er den oppgraderte versjonen mtp rekkevidde, men fremdeles er det nesten krise på vinterstid. Rekkevidden halveres selv om du kjører med max sparing på forbrukere. Jeg har kjørt bilen 1.5 vi
Toyota Land Cruiser (2017)
Kmst. Over 300.000 ingen feil.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
Vil ikke velge Ioniq ved neste bilhandel.