TV 2 Play
Min konto

Hvilken bil ser du etter?

Tilbake til front | Skriv en vurdering
2018 Isuzu D-Max 1,9 Dobbel Cab Black Edition 4d aut Pickup Diesel

Score 4.8/10

Jeg er ikke særlig fornøyd med butikken der jeg kjøpte bien eller RSA som er hoved forhandler av IZUZU og IZUZU fabrikken, jeg fikk påvist rust på baklem og panser og olje lekkasje under motor ved en garanti uløpstest hos NAF, olje lekkasjen ble fort godkjent og reparert, men problemene begynte da jeg sa at rust på Baklem og Panser også var garantisak, da ble det starten på 3 måneder kamp for å få det godkjent, først gjorde ikke han jeg kjøpte bilen hos bilbutikken av noe som helst de første 14 dagene før jeg begynte å mase, også begynte IZUZU å kverrulere og krangle ved hele tiden å si at bildene som ble sendt ikke var bra nok, til slutt sa selger jeg kjøpte bilen av til izuzu at hvis de vil ha bedre bilder må de komme å ta bildene selv, da først godtok de det som garantisak, også ble det påvist at det var mer rust enn først påvist og at panser og baklem måtte byttes, da gikk det igjen 14 dager før selger hos bilbutikken jeg kjøpte bilen hos svarte lakkeringsverkstedet som skulle bytte panser og baklem , noe som gjorde at jeg var uten bil i flere dager som resulterte i at jeg måtte hente bilen før den var ferdig for så komme tilbake igjen seinere for å få byttet panser og baklem, virker som om RSA og IZUZU ser på kunder som et problem de ikke vil ha noe med å gjøre, ble også påvist rust rundt venstre bakvindu på ventre bakdør, det måtte jeg betale selv for å få reparert da de mente at det ville bitt oppdaget hos merke versted, rett og slett elendig kunde behandling fra både RSA og Izuzu og bilbutikken jeg kjøpte bilen hos, de sat at nybil garantien ikke gjaldt på grunn av et jeg ikke hadde brukt merke verksted til service, da jeg beviste for selger hos bilbutikken jeg kjøpte bilen hos at nybil garantien gjelder uansett hvilke godkjente verksted jeg benytter så sa han at han ikke visste det.

Kjøreglede

7 / 10
bilen er veldig god å kjøre

Kvalitet/driftssikkerhet

4 / 10
dårlig lakk, begynte å ruste etter 5 år, fikk et 3 mnder helvete med å få godkjent at rust på baklem og panser var garantisk, fikk reparert olje lekasje på motor på garanti, men de prøvde seg med at nybil garantien ikke gjaldt da jeg ikke hadde brukt , merke verksted til servicer.

Plass/praktiske løsninger

5 / 10
godt med plass med rommet bak setene når du har fire dørs to seter

Økonomi/kostnader

4 / 10
har ikke hatt mye problemer med bilen. bare vanige servicer

Drivstoff/forbruk

4 / 10

Flere vurderinger fra samme generasjon

Isuzu D-Max (2018)

Høge priser hos merkeforhandler. Dårlig lakk.

Score 4.2

Vurdert av Svein

Isuzu D-Max (2018)

Har Black Edition-Premium Edition og Magnum Edition og syns dette er en grei pakke. Bilen er stålsolid og egentlig ikke så verst på langtur. Kjørt tilsvarende bil frem til nå (8000km) og blir bar

Score 9.2

Vurdert av Nils

Isuzu D-Max (2017)

Har en 2017 Dobbel Cab Black Edition Automat Arctic truck AT35. En tøff bil for like tøffe tak. Bilen har masse utstyr og bra lydanlegg. Den blir raskt varm i kulden og syns motoren er stillegående

Score 8.6

Vurdert av FocusRS500

Isuzu D-Max (2016)

En skikkelig traktor av en bil, i positiv forstand. Kommer seg frem overalt og trekker 3.5t som en lek. Skikkelig grom dieselbrumming, slik det skal være fra slike maskiner. Min andre D-Max i rekken,

Score 9.2

Vurdert av Birgitte

Isuzu D-Max (2015)

Enkel konstruert og skuddsikker slik en pickup skal være. Merker at det fortsatt ikke er noen personbil på kjøre egenskapene, men får det igjen når du kjører utenfor allfarvei. Kjempe god å dra

Score 8.2

Vurdert av Faxefarfar

Isuzu D-Max (2015)

Mye bil for pengene, svært god trekkraft og lastebiler. Mer suv følelse enn lastebil som tidligere modeller. To minus: 1)dårlig orginallys, må ettermonteres 1000m. 2) ulempe med bakhjulstrekk når

Score 8.8

Vurdert av Kruttlappen

Isuzu D-Max (2014)

Har brukt bilen min til både jobb og ferieturer i fjelheimen, enkel og grei bil. skulle jeg si noe negativt så er det at den gjærne kunne tatt vaskebrett vei litt bedre.

Score 7.8

Vurdert av FLOS

Isuzu D-Max (2012)

Dette er den beste bilen jeg noen gang har hatt.Har kjørt 155000km på fem år,og aldri hatt noen problemer.Har hatt service for hver 10000km.Bilen er så god som ny.Vennlig hilsen Svein Erik Samuels

Score 9.0

Vurdert av Svennien

Flere vurderinger

Volkswagen e-Golf (2015)

En trivelig bil å kjøre på korte turer, men kvalitet er det ikke på deler av mekanikken. Klimaanlegget i denne bilen er total katastrofe.

Score 6.2

Vurdert av helsol

Maxus Euniq6 (2023)

Veldig mye bil for pengene.

Score 9.0

Vurdert av Geir

Tesla Model 3 (2022)

Veldig formøyd Veldig morsom og kjøreglede på topp

Score 7.8

Vurdert av Twinn

Volkswagen Golf (2013)

En allsidig og god bil. Og dessuten pene, harmoniske linjer og fine proporsjoner.

Score 8.8

Vurdert av RolfV

DS DS 7 Crossback (2021)

Kjempefornøyd med denne. Rask, bra ryggekamera, veldig bra alternative valg på skjermen/rattet, bra seter og svingradius.

Score 8.6

Vurdert av Eldar

Lexus RZ (2026)

Stort sett fornøyd, enkelte forbedringer når det gjelder infosystem..

Score 7.4

Vurdert av Maxi

MG MG4 (2023)

Kan ikke anbefale denne bilen. Har aldri hatt en bil med så mye feil på elektronikk. Flere ganger har bilen prøvd å presse meg av på avkjøringsraper på E18. Sliter med vei merking på Skøyen,

Score 3.0

Vurdert av Rune

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Audi Q6 e-tron (2025)

En god europeisk bil hvor du slipper kinesisk overvåkning som i Volvo. Den kjører meget godt, spesielt med luftfjæring. Den er langt penere enn BMW IX (snodig)/MB GLC (såpestykke), gir passe med s

Score 9.2

Vurdert av Bengt

Changan Deepal S05 (2026)

Helt topp! Premium følelse.

Score 8.8

Vurdert av IvarA

Mercedes-Benz C-klasse (2011)

Veldig god å kjøre.

Score 7.4

Vurdert av Tommy

Honda e:Ny1 (2024)

Mye bil for pengene

Score 9.2

Vurdert av Olles

Hyundai IONIQ 6 (2023)

En glede å bruke, Behagelig kjøreopplevelse. Lavt støynivå. Typisk milsluker. Er ikke sliten etter en tur Oslo- Trondhjem. God selvkjøringsfunksjon

Score 9.4

Vurdert av Arne