Vurdert av Helen
Nissan Leaf (2017)
Rimelig og driftssikker bil med ingen uforutsette utgifter så langt (kjørt 60.000 km). Ingen degradering av batteriet.
Nissan Leaf (2017)
En god, billig og enkel bil å kjøre. Elsker forhåndsoppvarming, e-pedal, oppvarmbart ratt, skinnseter, oppvarmbare seter foran og bak, uproblematisk bluetooth, stort bagasjerom.
Nissan Leaf (2017)
El bilenes svar på boblen.
Nissan Leaf (2017)
Veldig fornøyd etter tre år på veien
Nissan Leaf (2017)
Ikke noe som pynter opp på tunet, men rimelig og driftssikker
Nissan Leaf (2017)
God og komfortabel bil til en rimelig penge. Driftssikker og økonomisk, som ikke skiller seg nevneverdig ut lenger. Uten lydanlegg fra bose forsvinner "basskassa" i bagasjerommet som gjør at man få
Nissan Leaf (2017)
Alt i alt veldig fornøyd. Veldig fin bil og gode ordninger når det kommer til nedbetaling av den. Som student, er det viktig å ha en jobb på side, men det er nesten et must, når stipendet dek
Nissan Leaf (2017)
Avgiftsbil, billig å eie, godt alternativ til buss, ingen stor kjøreglede, ikke dårlig på noen måter heller. helt ok..
Nissan Leaf (2017)
El bilenes svar på folkevognen
Nissan Leaf (2017)
Super bil. Enkelt og greit
Nissan Leaf (2017)
Veldig fornøyd, vi gar kun elbiler og kjører denne ofte på langtur, kjører 25.000 km/år
Nissan Leaf (2017)
En veldig god bil jeg bruker til å pendle 90km hver dag. 45km - Lading - 45km. Fungerer utmerket til det men skulle ønske litt bedre batteri. God oversikt i bilen, føles sprek, godt utstyrt.
Nissan Leaf (2016)
Driftssikker, super bil i det daglige. Ikke veldig spennende, men rimelig og trygt bilhold veier opp.
Nissan Leaf (2016)
Får du tak i en 2013 modell eller nyere som er kjøpt ny i Norge er denne bilen rett og slett et kupp som bil nr 2.
Nissan Leaf (2016)
Bra bybil som jeg kan kjøre opptil 15 mil på en lading.
Jaguar I-PACE (2022)
Jeg har kjørt mange biler. Denne topper alt. Lader du stort sett hjemme / over natten så er den fantastisk.
Kia EV6 (2023)
Superfornøyd med det meste.
Jaguar I-PACE (2021)
Mye bil for pengene om du kjøper den som 2 gangs eier. Modeller fra 2021 er betydelig oppdatert på flere områder, som gjør at det ikke er like mye problemer som med modellene før 2021. Sportslige
Peugeot Expert (2011)
Jeg ville ha en grei varebil som pendlerbil - og husstandens bil nr. 3. Vurderte både Toyota Hiace, Ford Transit og MB Vito, men syns jeg fikk mest for penga ved å kjøpe Expert, Jumpy eller ProAce
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2023)
Fatter ikke at ikke flere har kjøpt denne bilen. For oss som er over to meter på sokkelesten, så er det en fantastisk plass på førersiden og jeg har plass til voksne bak meg. Bagasjerommet er ogs
Kia EV6 (2022)
325 hk og 0-100 på under 5 sek. gir bikerfeeling. Fantastisk vinterbil med SNOW modus og 4 hjuls drift. 7 års garanti.
Tesla Model X (2017)
Herlig bil, god plass, genial familiebil, bra fart, autopilot som fungerer bra
Ford Explorer EV (2024)
Alt i alt veldig fornøyd. Litt irritasjon i begynnelsen med knappene på rattet Ville jeg kjøpt bilen igjen med kunnskapen jeg har etter 3000 kjørte kilometer ? Definitivt JA
Volvo V70 (2016)
Vi har temmeleg høg årleg køyrelengde, både med eigne bilar og med leigebilar. V70-en er den aller beste bilen vi har hatt, og ein bil eg lengtar tilbake til uansett kva leigebil eg har køyrd pga
Hyundai IONIQ 6 (2022)
Lettkjørt og behagelig bil. Noe trang innlasting i koffert.
Mercedes-Benz GLC (2018)
Herlig tur- og familiebil.
Kia Optima PHEV (2019)
Kjøpte denne fra en forhandler, og kan ikke si annet enn at jeg ELSKER bilen. 2019 modell- gått 95000. Har kjørt tur retur fra Alta til Elverum med super kjørekomfort. Cruisekontroll som hol
Kia EV6 (2023)
.
Hyundai IONIQ 5 (2022)
EN flott og god bil , MEN fraværet av vindusvisker på bakvinduet er merkbart . En spyledyse rettet mot kameraet bak , hadde også vært en fordel .... Har kjørt Mercedes E-klasse i mange år , og I