Vurdert av Andreas
Kia Niro (2019)
Jeg eier en ladbar variant av Niro. Det virker som en bil som er skrudd sammen for å vare mange år. Forbruket er snilt selv om motoren startes for å produsere varme i kubinen.
Kia Niro (2018)
Kjapp og god bil, mest for de som ikke er så nøye med støy
Kia Niro (2018)
Grei lyd på steroen. Kart på GPS oppdateres ikke automatisk selv om den er koblet til WIFI. Setevarmen er for varm, ikke mulig å ha på mer enn i korte tidsrom.
Kia Niro (2018)
Hadde først en Niro med hybrid, grei bil men det var nok ingen gevinst å hente på forbruket kontra en vanlig bensindrevet Kia. Var uheldig å få en møtende bil i fronten slik at den blei kondemne
Kia Niro (2018)
Veldig fornøyd, kjører 90% på strøm i hverdagen. Litt lite bagasjeplass. Bensinmotoren starter bare for kupévarmens skyld i EV modus.
Kia Niro (2017)
Solid, mange finesser, meget godt utstyrt selv om noen små detaljer (som kroker i bagasjerom) savnes i tillegg til autoparkering som ikke finnes på modellene i Norge. Adaptive cruise control, radar
Kia Niro (2017)
Veldig fornøyd med bil og verksted som jeg nesten ikke har hatt bruk for.
Kia Niro (2017)
Praktisk, ingen overraskelser, som forventet. Meget godt ryggekamera og skjerm. Touch skjermbetjening litt for følsom ved styring opp og ned til valgt linje for telefon, radio og veivalg. Ellers i
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Adaptiv cruise controll fungerer så bra. Deilig å kunne la bena slappe av når jeg kjører langt.
Kia Niro (2017)
Er veldig fornøyd med bilen. Er meget stille i kupeen. Er en del små ting som er litt smør på flesk inne i kupeen. Men har ikke kjørt mer enn 5000 km En stor fordel er at sik.selen går laft ned
Kia Niro (2017)
Er kjempe fornøyd med bilen.
Kia Niro (2017)
Grei nok, men ikke topp. Noe for høyt forbruk, samt at motoren bruker laaang tid på å bli varm. Her burde det vært montert en varmer slik at det kan bli fortere varme i coupen.
Kia Niro (2017)
Oversiktlig og god kjørestilling både i bytrafikk og landevei. Gir og hybrid systemer merker man lite til. God respons ved forbikjøring.
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
En fantastisk bil å eie. Du kjøper ikke en slik bil av økonomiske årsaker, men at du vil flytte deg fra A til B på 1. klasse. Å det gjør du, så til de grader.
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW iX (2021)
En drøm innvendig , og på veien
Skoda Octavia (2015)
Fornuftig bil med greit komfort nivå. Hadde gjerne tatt seter fra en a4 da forsetene kan være vanskelig å finne en god kjørestilling i. Blir litt lite lårstøtte for en på 182 når man har grei
Kia EV6 (2022)
Bra med unntak av service fra BoS.. startproblemer burde tettes raskt.
Mercedes-Benz C-klasse (2022)
Flott bil med svært gode kjøreegenskaper-
Volvo V70 (2002)
En av de beste bilene jeg har hatt, på tross av sin relativt høye alder. Har gått 356.000 km, men tikker og går som en klokke.
Toyota Land Cruiser (2021)
Leide denne i Tromsø mars 2023 og falt pladask. Dro hjem og fant en pent brukt 2021 modell som var gått 40.000 km. Har ikke angret.
Mercedes-Benz EQC (2022)
Nydelig bil og kjøre. Høy comfort
Renault Megane (2022)
Og
Kia e-Soul (2021)
Godt fornøyd med bilen.
MG ZS EV (2020)
Livsfarlig på vinterføre. Elendig rekkevidde. Ekstremt mange feil meldinger. Når det er kaldt lader bilen dårlig. Elendig rekkevidde Om vinteren og vi har ca 3 vinter mnd i Norge så det sier
Toyota Land Cruiser (2000)
En utrolig driftsikker og stabil bil m all framkommelighet jeg kan ønske meg. Er redd jeg aldri vil få oppleve slik stabilitet i en bil noen gang, selv ikke m nyere Land Cruiser.
Tesla Model Y (2022)
Fantastisk bil på alle vis som har alle forventede fasiliteter . Oppdatereres kontinuerlig og blir stadig fornyet